Cabal Ostium

Cabal Ostium

torstai 8. tammikuuta 2015

Von Hammerwurst Goes Nagash Goes Swedland, osa IV

EPÄKUOLLUT VON HAMMERWURST VS. JORMA TUHKANUTTU
Nagash Goes Swedland / 4. Kierros

PELKOA KARTANON TILUKSILLA
 


Fritz Ludvig von Hammerwurst tunsi olonsa epämiellyttäväksi. Hän seisoi mestarinsa vierellä ja katseli metsäaukean yli pimeyteen. Vanhan kartanon muoto erottui heikosti puurajasta. Metsästä kartanon takaa kuului eläimellistä mouruamista, karjuntaa ja metallin kirskuntaa. Valtavat kaviot takoivat maata ja puut huojuivat pimeydessä kun ties minkälaiset hirviöt järjestäytyivät linjaan hyökätäkseen pian esiin kartanon takaa. Von Hammerwurst ei ollenkaan olisi välittänyt käydä taisteluun noita suuria hirviöitä vastaan, hän muisti yhä aivan liian selvästi kuinka oli joutunut inhottavan demoniprinssi Genericus Demonicuksen nöyryyttämäksi joitakin viikkoja sitten. Vaan ei auttanut itku markkinoilla, hänen oli mestarinsa tahdon mukaisesti taisteltava jälleen. Vastentahtoisesti hän lähti marssimaan kohti kartanoa luurankosoturien ympäröimänä, mestarinsa vierellä, ja toivoi ja rukoili ettei tulisi tällä kertaa nöyryytetyksi.


LÄHTÖKOHDAT

 

Täällä Joensuussa on tapahtunut figurintamalla niin monenlaista viimeaikoina, että ei meinaa kaikesta ehtiä kirjoittaa! Joulukin tuossa juhlittiin ja se entisestään viivästytti blogikirjoittelua. Nyt on kuitenkin aika läväyttää tiskiin viimeiset raportit paikallisliigasta. Tässä viestissä käsittelyssä liigan neljäs kierros, joka tuossa jokunen viikko sitten (no viime vuoden puolella, myönnetään), viikonlopputurnauksen ympärillä saatiin pelattua pois alta. Tällä kertaa von Hammerwurst kohtaa kenties suurimman haasteensa tähän mennessä, nimittäin liigaa dominoivan Jorma Tuhkanutun kaaoskääpiöt ja näiden demoniliittolaiset. Luvassa on siis varmasti kiihkeää vääntöä Swedlandin metsämailla!

Kuten jo mainitsinkin, neljännen liigakierroksen aikana täällä Joensuussa tapahtui paljon muutakin kiinnostavaa tuon Cabal Ostiumin viikonlopputurnauksen (Elämän Vangit) lisäksi. Aivan neljännen liigakierroksen lopuksi kauppojen hyllyille ilmestyi Games Workshopin uusi The End Times: Khaine -kirja (jota ainakin allekirjoittanut oli odottanut jo monta viikkoa kuin kuuta nousevaa)! Samoin on pidetty Ostiumin itsenäisyyspäivän vastaanotto, jossa pelattiin yötä päivää niin hupi- kuin liigapelejäkin. Allekirjoittanut sortui muun muassa yhdeksän tunnin Triumph & Treachery -vääntöön, pelasimme neljän kenraalin porukalla iltakymmenestä aamuseitsemään. Sigmar siunaa minkälaista vääntöä se oli!

Näistä kiinnostavista tapahtumista takaisin vielä kiinnostavampaan liigapeliin! Kierroksen skenaariona pelataan sääntökirjan Blood and Glory hieman viilattuna versiona. Peli ei nimittäin pääty kummankaan pelaajan murtumiseen (Breaking Point), vaan kestää normaalit kuusi vuoroparia. Ensimmäisenä vastustajansa murtanut pelaaja nappaa 500 voittopistettä, toisena vastustajansa murtanut 250 voittopistettä. Jos pystyy pelaamaan koko pelin murtumatta, saa pelaaja vielä 250 voittopistettä pelin lopuksi.

Seuraavaksi katsaus Jorma Tuhkanutun armeijaan, joka pursuaa kauhistuttavia hirviöitä ja demonisia liittolaisia:

sutenööri

THE BLACK BASTARDS / CHAOS DWARFS (2398 pts):


LORDS (600 pts):

Sorcerer Prophet Jorma Tuhkanuttu, Opresser of Swedland @ 600 pts
General; Level 4; Lore of Death; Bale Taurus Lil'Piggy
Talisman of Preservation; Charmed Shield; Dispel Scroll; Map of Swedland
HEROES (512 pts):

Taur'ruk Seppo Kultakavio, Terror of Savanna @ 220 pts
Blackshard Armor; Great Weapon
Dawnstone; Dragonhelm

Hobgoblin Khan Frederick @ 57 pts
Giant Wolf
Dragonbane Gem

Hobgoblin Khan Masa @ 52 pts
Giant Wolf

Nurgle Herald T’Pussi @ 185 pts
Greater Gift; Greater Locus of Fecundity

CORE UNITS (636 pts):

29 Plaguebearers @ 412 pts
Full Command Group
Gleaming Pennant

20 Hobgoblin Cutthroats @ 112 pts
Musician; Standard; Bows

20 Hobgoblin Cutthroats @ 112 pts
Musician; Standard; Bows

SPECIAL UNITS (325 pts):

3 Bull Centaur Renders @ 180 pts
Musician; Standard Bearer
Banner of Swiftness

1 Magma Cannon @ 145 pts

RARE UNITS (325 pts):

1 K'daai Destroyer @ 325 pts

Näin se on tälläkin kertaa, että pahalta näyttää. Listasta löytyy kaksi suurta hirviötä, jotka kumpikin pystyvät tuhoamaan minkä tahansa yksiköistäni ilman minkäänlaista apua. Magmakanuuna on todella voimakas ase, ainakin sen perusteella mitä olen aikaisemmin nähnyt pelikentillä, sekin pystyy tuhoamaan minkä tahansa yksiköistäni jos pääsee ampumaan muutaman kierroksen rauhassa. Pahin kompastuskivi minulle taitaa kuitenkin olla tuo inhottava Plaguebearers -yksikkö, jonka kanssa en käytännössä voi koko pelin aikana olla lähitaistelussa ellen halua pelata todella suurella riskillä. Uskon että susilla ratsastavat hiisisankarit tulevat myös aiheuttamaan minulle päänvaivaa, Bull Centaur -yksiköstä puhumattakaan.

Toivoa kuitenkin on. Minulla on suuri etu puolellani asetteluvaiheessa, koska saan sijoittaa armeijani tärkeimmät yksiköt kentälle vasta kun koko vastustajani armeija on jo asemissa. Myös skenaario on minulle mieluinen, uskon että minun on mahdollista saada vastustajani armeija murrettua, jos vain pääsen kiinni hiisiyksiköihin nopeasti. Samaan aikaan minun pitäisi kuitenkin pystyä suojelemaan omia jalkaväkiyksiköitäni ja varsinkin kenraaliani, mikä on helpommin sanottu kuin tehty, varsinkin kun Jorma tuntee inhottavan kuolemanmagian salat ja lentää härän selässä ympäri kenttää. Uskon että pystyn hidastamaan K’daai Destroyeria ainakin muutaman vuoron ajan, ja jos onnistun asetteluvaiheella pelaamaan yksikköni oikein kentälle, niin kenties pitempäänkin. Lisäksi minulla tulee väistämättä olemaan ainakin yksi mahdollisuus huutaa Jorma härkänsä selästä, ja se on käytettävä häikäilemättömästi hyödyksi, jos haluan elätellä mitään toiveita pelin voittamisesta.

Aloitusvuoro menee todennäköisesti Jormalle ja kumppaneille ja minun pelaamiseni rakentuu enemmän vastustajan liikkeisiin reagoimisen kautta. Jormalla nääs on hallussaan pirullinen taikaesine, kiitos aikaisempien liigakierrosten menestyksen:

Map of Swedland
Enchanted Item. The map allows the controlling player to add +1 to the roll to determine which player takes the first turn.

Lista jolla itse pelaan löytyy ensimmäisestä liigaraportistani (Von Hammerwurst Goes Nagash Goes Swedland, osa I).

Sitten pelitapahtumiin! Go von Hammerwurst!



ASETTELU



Maatona kentällä on melkein kentän keskellä, minusta katsottuna hieman oikealla puolella suuri kartano. Jorman kentänpuoliskolla on kukkula kummallakin laidalla ja metsää keskellä. Minun puolellani on metsää kummallakin laidalla ja kukkula keskellä.

Loitsuiksi valikoituvat Vrykolakakselle Invocation of Nehek, Gaze of Nagash, Raise Dead ja Curse of Years. Von Hammerwurstille jää Vanhel’s Danse Macabre. Jorma pelaa tämän pelin seuraavilla loitsuilla: Spirit Leech, The Caress of Laniph, Soulblight ja The Purple Sun of Xereus. Aijai!

Aloitan depon ja rakennan keskelle pöydänlaitaani linjan seuraavasti, lukien minusta katsottuna vasemmalta: Vargheistit, Hexwraithit, zombit, sudet ja lepakot, ritarit, toiset Vargheistit, niiden takana luurankoyksikkö sankareiden kera, sitten Mortis Engine, toiset luuragot ja viimeisenä Terrorgheist aivan linjan oikealla puolella, metsän takana suojassa.

Jorma rakentaa linjansa seuraavalla tavalla, minusta katsottuna vasemmalta lukien: Plaguebearerit, susisankari, Bull Centaur -yksikkö ja Seppo Kultakavio, hiisiä jousien kanssa, magmakanuuna, lisää hiisiä jousien kanssa ja oikealla laidalla, kukkulan takana suojassa K’daai Destroyer, toinen susisankari ja itse Jorma Tuhkanuttu härkineen.

Vanguardissa susisankarit etenevät kumpikin omalla laidallaan ja minä vien Hexwraitheja asemiin suhteessa kentaureihin. Omat suteni hakevat asemia kartanon viereltä suhteessa K’daaihin pakottaakseen sen testaamaan pidättäytymistä Frenzyltä heti ensimmäisellä kääpiövuorolla.

Odotetusti aloitus menee kaaoskääpiöille. Sitten mennään!



ENSIMMÄINEN VUOROPARI

 

Kaaoskääpiöiden vuoro alkaa minun onnekseni K’daain epäonnistuneella Frenzy-testillä ja sen seurauksena epäonnistuneella rynnäkköyrityksellä susiini. Yksi vuoro aikaa voitettu! Hiidet suorittavat rintamalinjan korjauksia ja hakevat parempia ampuma-asemia ja tekevät tilaa K’daaille seuraavia vuoroja ajatellen. Susisankarit etenevät laidoillaan ja taistelevat yksiköt hakevat asemia vasemmalta puolelta kenttää. Jorma lentää kartanon tuntumaan magiavuoroa varten ja sitten alkaakin tapahtua. Pelin ensimmäinen loitsu on The Caress of Laniph ja sen Jorma heittää suoraan Irresistible Forcella Hexoihini. Yksi Hexa pois ja Jorma warppiin. Morjens! Peli on kertaheitolla ihan toisennäköinen ja istutaan hetki ihan hiljaa kummatkin pelurit. Sääliksi käy Jormaa, mutta ei auta kuin jatkaa pelaamista. Laitan kaksi noppaa säästöön Periaptiin ja magiavaihe on sitten siinä. Ampumisessa hiidet tappavat kaksi susistani ja magmakanuuna pamauttaa 21 luurankosoturia tuhkaksi sankareideni ympäriltä. Sigmar siunaa mikä masiina!

Oma tasoittavani alkaa sillä, että Mortis Engine ottaa haavan, nice! Hexat rynnäköivät kentaurit, toivon pidätteleväni niitä vuoron, kun eivät omaa taikahyökkäyksiä. Muu linja etenee. Mortis Engine jumittuu metsään sieltä saamansa Stupidityn takia, nice! Susisankari vasemmalla on ehtinyt liian lähelle linjaani ja blokkaa Vargheistien marssin. Vasen laita takkuaa tuon kirotun suden takia. Nice! Magiassa nostan zombeja linjaan vasemmalle tulevia diverttitarpeitani silmälläpitäen. Saan Gazen läpi susipoikaan vasemmalla, mutta teen vain yhden haavan. Mortis Engine saa menettämänsä haavan takaisin ja nostan kymmenen luurankoa takaisin sankareideni ympärille. Lähitaistelussa heitän mitä sattuu ja yksi Hexwraithi sulaa väännössä kentaureja vastaan, paremminkin olisi voinut mennä.

TOINEN VUOROPARI

 

Kaaoskääpiöt painavat päälle. Vasenta laitaani sotkenut susipoika rynnäköi takaapäin kentaurien kanssa painivien Hexojen päälle. Jormalta kartanon tuntumaan jäänyt härkä syöksyy susieni kimppuun. Demonit etenevät täyttä vauhtia kohti kentän keskustaa. Muu linja korjaa asemiaan, K’daai perääntyy kukkulan taakse. Olen nyt selvinnyt sen kanssa jo kaksi vuoroa! Magiaa ei ole ja se tuntuu suurelta vääryydeltä meistä kummastakin. Ampumisessa magmakanuuna sulattaa yhden ritareistani. Hexat sulavat taistelussa ja kentaurit pääsevät jatkamaan matkaansa kohti linjaani. Härkä polttaa sudet tuhkaksi.

Mortis Engine aloittaa taas vuoroni ottamalla haavan. Ritarini rynnäköivät härän keskellä kenttää. Laidoilla Vargheistini etenevät täyttää vauhtia. Terrorgheist lentää puhvelin viereen asemiin huutoa varten. Muu linja kääntyy kohti vasemmalta vyöryviä kentaureja ja demoneita. Magiassa Mortis Engine paranee ja liikkuu kartanon tuntumaan. Toinen Gaze viimeistelee susisankarin vasemmalla puolella kenttää. Zombeja ja luurankoja nousee lisää yksiköihin. Raise Dead pysäytetään. Ampumisessa härkä kuolee huutoon. Magmakanuuna ja hiidet pakenevat, kanuuna ulos kentältä. Ritarit ihmettelevät taisteluvuorolla mihin härkä hävisi.

KOLMAS VUOROPARI

 

Hiidet eivät onnistu Rally-testissä ja juoksevat ulos kentältä. Breaking Point saavutettu! Kentaurit rynnäköivät lepakkoni, jotka toimivat diverttinä vasemmalla laidalla. Plaguebearerit yrittävät rynnäkköä Black Knight -yksikkööni, kahdesta nopasta tarvitaan vähintään neljän tuuman verran yhteistulokseksi, heittävät kolme. Istumme taas hetken hiljaa. Mitä tämä on? K’daai lähtee etenemään yli kukkulan ja minä tärisen pelosta ja nieleskelen. Susipoika oikealla vetäytyy kauemmas ja kauemmas taisteluista ja kentän keskustasta. Magia ja ampuminen skipataan ja lähitaistelussa kentaurit tuhoavat lepakkoni ja kääntyvät kohti linjaani.

Rynnököin Vargheistit oikealta jäljellä olevaan hiisiyksikköön, ritarit syöksyvät myös hiisien kimppuun. Vasemmalla Vargheistit onnistuvat Frenzy-testissä ja pääsevät hyviin asemiin suhteessa kentaureihin ja demoneihin. Linja liikkuu kohti demoneita. Mortis Engine siirtyy ohjaamaan K’daaita, Terrorgheist liittyy seuraan, mutta en usko että saan huudettua sitä suoraan pois kentältä. Magiassa Raise Dead pysäytetään jälleen, mutta saan kaiken muun läpi. Linja liikkuu parempiin asemiin, saan muutaman Plaguebearerin pois kentältä ja kirsikaksi kakun päälle von Hammerwurst Miscastaa magiatasonsa pois. Mitä muutakaan häneltä voi odottaa? Aina menee kaikki pieleen! Ampumisvuorolla huudot tuhoavat K’daain! En voi uskoa tätä todeksi. Hirviö on kaadettu! Hiisiyksikkö murtuu rynnäköiden seurauksena ja pakenee kentältä. Vargheistien on pakko seurata, ritarit kääntyvät kohti demoneita.

NELJÄS VUOROPARI


Plaguebearerit rynnäköivät sankarini ja näiden luurankosoturit. Susisankari vetäytyy nyt jo kukkulan taakse oikealla. Kentaurit yrittävät hakea rynnäkköasemia seuraavalle vuorolle. Magiassa Curse of Years poistetaan Plaguebearereita vaivaamasta. Mennään suoraan taisteluvuoroon. Von Hammerwurst ottaa uhmakkaasti vastaan haasteen demoniyksikön Championilta ja epäonnistuu surkeasti kaikissa hyökkäyksissään. Demoni pistää kahdella hyökkäyksellään von Hammerwurstin kylmäksi. Ei voi olla totta! Mikä nöyryytys! Mikä häpeä! Vrykolakas silpoo neljä demonia ja voitan taistelun kahdella, mutta demonit eivät ole moisesta moksiskaan.

Ritarit rynnäköivät demonit. Vargheistit kentaurit takaapäin ja zombiyksikköni edestä. Toiset Vargheistit lähtevät metsästämään susisankaria kukkulan takaa. Terrorgheist ja Mortis Engine liikkuvat huutoetäisyydelle demoneista. Magiavuorolla nostan kuolleita takaisin yksiköihin, Curse pysäytetään. Yksi vaivainen Plaguebearer kuolee huutoihini ampumisvuorolla. Taisteluvuorolla luurankoja kaatuu pari riviä, mutta saan vastapalloon kaadettua seitsemän demonia. Demonisankari yrittää haasteessa tappaa Vrykolakaksen, mutta onneksi Wardi pitää (toisin kuin von Hammerwurstilla), Vrykolakas pistää haavan sankariin kostoksi. Toisessa taistelussa saan ajettua kentaurit pakosalle, mutta en saa niitä kiinni.

VIIDES VUOROPARI

Kentaurit pysähtyvät ja kääntyvät kohti takaa-ajajiaan. Susisankari pääsee taas piiloon kaukana oikealla laidalla. Taistelussa demoneita kaatuu kuin heinää ja Vrykolakas ja demonisankari tekevät haavat toisiinsa haasteessa.

Uudet rynnäköt kentaureihin. Vargheistit yrittävät saada hiisisankarin oikealla näkökenttäänsä. Terrorgheist liihottaa huutamaan kentaureja. Magiassa saan Cursen läpi, mutta se ei tee mitään. Huudot vievät yhden demonin ja yhden kentaurin. Taisteluvuorolla demonit viimeistellään, mutta toisaalla kentaurit survovat Vargheistini, onneksi zombeja on määrättömästi taistelussa mukana.

KUUDES VUOROPARI


Susisankari pyörähtää kukkulan taakse piiloon Vargheisteiltani. Zombia kaatuu taistelukierroksella.

Terrorgheist huutaa kentaurit pois. Magiassa yritän Gazea susisankariin oikealla, mutta loitsu pysäytetään. Hiisisankari on siis Jorman puolelta pelin ainoa selviytyjä!

LOPPUTULOS


Menetin pelissä Hexat, lepakot, sudet ja toiset Vargheistini. Lopputuloksena minulle 3373 voittopistettä ja kaaoskääpiöille 440 voittopistettä. Turnauspisteet rumasti 20 - 0 minulle 2933 voittopisteen erotuksella.

Heitämme taikaesineitä skenaarion taulukosta ja löydän jotakin oikein mieluista:

The Corpse Crown
Arcane Item. In addition to any other spells the bearer knows, he will randomly select two spells from the Lore of Death.

Kaaoskääpiöt löytävät myös jotakin oikein hyödyllistä:

Lord Günther’s Canine Tooth
Talisman. The bearer has the Regeneration (5+) special rule.

Nämä taikaesineet tulevat varmasti auttamaan meitä kumpaakin viimeisissä liigapeleissämme!



JÄLKIPELIT



Outo peli todellakin. Kaikki kääntyi kaaoskääpiöitä vastaan heti pelin ensimmäisestä magiavaiheesta alkaen. Jorman menetys warppiin oli sen luokan isku, josta paraskaan kenraali ei mitenkään voi toipua ilman toista loitsivaa hahmoa. Minulla kun oli vielä Mortis Engine kirottuine kirjoineen käytössäni, niin pääsin pelaamaan magialla ihan miten huvittaa koko pelin ajan. Raskaita taistelevia yksiköitä vastaan pääsin niskan päälle, kun sain pelata pelkästään niitä kohti, kyllä koko armeijalla voi haastaa jopa tuollaisen demoniyksikön. Jos Jorma olisi ollut kentällä, niin kaikki olisi ollut aivan toisenlaista.

Tuuri ei oikeastaan kääntynyt missään vaiheessa peliä, vielä kolmannellakin vuoroparilla täysin varma rynnäkkö demoneilta kaatui noppaan. Tein virheen, kun lähdin huutamaan härkää Terrorgheistilla, olisi pitänyt antaa ritareille mahdollisuus kaataa puhveli ja tehdä Overrun-liike turvaan demonien edestä, mutta ahneuksissani päätin käyttää huutoa. Onnistuessaan tuo charge olisi vienyt demonit kentän vasemmalta laidalta oikealle, missä ne olisivat voineet muodostaa pelottavan vasaran K’daai Destroyerin kanssa. Minun olisi todennäköisesti pitänyt jättää tuolloin kummatkin korkkaamatta. Samalla demonit olisivat siis pitäneet pisteensä ja hakeneet minulta paljon pisteitä. Mutta kun ei, niin ei. Noppa siis päätti paljon tässä pelissä, jopa niin paljon, että minua ei rokotettu tekemistäni virheistä.

Voitto tuli suurella piste-erotuksella myös paljolti skenaarion ansiosta. Skenaario itsessään jakaa liikaa pisteitä ja vain suurentaa voittoja ja häviöitä. Seuraavalla kerralla mennään ainakin paikallisliigassa pienemmillä pistepoteilla ihan kaikissa skenaarioissa.

Pelin suurin nöyryytys osui taas odotetusti von Hammerwurstille, hyvä ettei tuo onneton epäkuollut kaatunut rividemoneiden lyönteihin, mutta täytyy myöntää että paljon ei puuttunut. Ei tarvittu kuin kokonaista kaksi hyökkäystä ja von Hammerwurst lakosi maahan, kuten niin monet kerrat aikaisemminkin. Moni peliä seuraamassa ollut sai taas kerran makeat naurut ja minä puhallella pitkän aikaa. Miten tällaisiin ei koskaan totu? No, ainakin herra on maineensa veroinen! Kaikki tällä puolella Suomea tietävät, että kun kohtaavat von Hammerwurstin pelikentällä, niin ei ole kerrassaan mitään hätää. Hyvä ettei jo lyödä vetoakin siitä, milloin ja millä tavalla herra tällä kertaa päättää päivänsä!

No, annetaan menneiden mennä, en muistele tätä nöyryytystä enää koskaan. Tilanne on nyt kuitenkin se, että pelaan viimeisen pelini ylpeää suurmestari Sigfried von Hibelmeieria ja hänen ritareitaan vastaan ja panoksena on liigan voitto. Sigfried on ratsastanut milloin kenenkin päältä koko liigan ajan ja hänellä on komennossaan myös inhottava panssarivaunu, joten tiukkaa tulee taas kerran tekemään. Minulla on pieni kaula liigapisteissä lähtökohtaisesti, mutta se tuskin tulee auttamaan jos homma repeää ratsuväen puristuksessa pahastikin. Saa nähdä miten von Hammerwurstin tuolloin käy? Ratkaisun hetket lähestyvät!



HAASTE

Von Hammerwurst ei kertakaikkiaan voinut käsittää mitä oli tapahtunut. Hän näki mestarinsa epäuskoisen ja pettyneen katseen. Hän näki ruosteisen terän joka oli painunut hänen vatsaansa. Hän tunsi visvan ja liman joka peitti hänen kasvojaan ja käsiään. Hän haistoi demonin rikinkatkuisen hengityksen ja kuuli tämän röhisevän naurun. Luurankosoturit hänen ympärillään kääntyivät vaitonaisina katsomaan kun hän putosi polvilleen mutaiseen maahan, jopa demonit pysähtyivät huvittuneina ja loivat katseensa häneen. Uskomatonta miten voikaan itseään nöyryyttää. Kaikki oli ollut täysin hallinnassa, taistelu oli edennyt suunnitelmien mukaan, hän oli jopa uskaltautunut vastaamaan demonin örisemään haasteeseen ja varmana voitostaan tanssahdellut kohti tuota vihreää limakasaa. Sitten hän oli hyökännyt hieman liian ovelasti ja lyönyt miekkansa ohi demonin valtavasta vatsasta, syvälle mutaan. Samaan aikaan demonin ruosteinen kalpa oli kuin vahingossa rusahtanut läpi hänen vatsastaan. Von Hammerwurst ehti tajuta kaiken tämän ja kirota raskaasti kohtaloaan, ennen kuin hänen lävistetty ruumiinsa muuttui pöllähtäen vaaleanpunaiseksi savuksi joka peitti taas taisteluun toistensa kanssa käyneet demonit ja luurankosoturit.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti